Geplaatst: 17-03-2010 23:36
[151374]na 250 000 km zijn de kleppen ne klepzittingen zover ingesleten dat er iets moet gebeuren.er werd mij bij een revisiebedrijf geadvseerd om op de sloop een andere kop te halen van een auto die alleen op benzine gereden had gezien de leeftijd van de auto en de prijs om de kop te reviseren.een kop gehaald de kleppen gedemonteerd,ingeschuurd,nieuwe klephoedjes gezet en weer opgebouwd.toen de oude kop gedemonteerd,dit is er een met stelplaatjes en de "nieuwe"met hydraulische stoters ,contact opgenomen met de sloperij en volgens hun kun je dit zonder meer uitwisselen. maar nou krijg ik hem niet meer aan de praat zelfs met aantrekken is het net of hij maar op 2of 3cilinders loopt en slaat gelijk weer af.wat nu? bvd Ad.