Geplaatst: 22-02-2008 10:31
ik heb een hoger brandstof verbruik na controle bij dealer bleek er een sensor defect (krukas)
het is vervangen maar het verbruik ligt nog hoog (met een tank ongeveer 400/450 km )voorheen met 1 tank 600 km .weet iemand raad ?de dealer kan niets meer doen zegt hij
b v d
w.verwoert