branstof verbruik omhoog

2 reacties

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

tweeberen

Lid sinds: 22-02-2008

Bijdragen: 2

Geplaatst: 22-02-2008 10:31

ik heb een hoger brandstof verbruik na controle bij dealer bleek er een sensor defect (krukas)


het is vervangen  maar het verbruik ligt nog hoog (met een tank ongeveer 400/450 km )vorheen met 1 tank 600 km .weet iemand raad ?de dealer kan niets meer doen zegt hij


b v d


w.verwoert