Geplaatst: 18-03-2010 22:15
[151430]Heb hier een A3 staan waarvan het olie filterhuis leegloopt,als hij gelopen heeft en je peilt hem staat hij op peil,2uur erna peil je hem en staat hij ineens een halve liter boven max,als je hem dan start lijkt net of er een paar sec geen compressie op een cil is,je hoort hem dan ook eventjes licht tikken,auto loopt perfect en verbruikt nagenoeg geen olie en hij start verder ook goed.mijn vraag is komt dit vaker voor,is er een stoter die leeg loopt,of zou er iets met het filterhuis aan de hand zijn.
Vriendelijke groet,
Hans l