Geplaatst: 12-03-2009 9:34
Hallo,
Ik heb het probleem met mijn Vectra dat ik eens in de zoveel tijd een melding in mijn scherm krijg (Een auto met een baco erin) en dat de auto dan in een soort veilige modus gaat rijden. Reeds bij mijn garage geweest en die vermoeden dat het de EGR klep is. Alleen het vreemde is dat ik het alleen krijg als ik scherpe bochten maak, hard rem oid. Nu las ik op dit forum dat je ook stekkers kan gaan controleren en eventueel inspuiten. Nu weet ik niet waar deze zitten. Kan iemand mij hier mee helpen, zodat ik kan constanteren of het daaraan ligt
Alvast bedankt
Vincent