Geplaatst: 13-11-2009 22:12
Weet iemand misschien of er bij 2.0fsi motoren een lichte koppaking lekkage naar de buitenkant van koelvloeistof een kwaaltje is. We hebben namelijk 3 van zo'n Tourans in onderhoud en deze hebben alle 3 een lichte koelvoeistof lekkage aan de achterkant van de cilinderkop aan de kant van de versnellingsbak. Alle 3 hebben weinig km gelopen +/-70.000km. Het is nog niet zo erg dat we er iets aan moeten doen, maar misschien wordt de lekkage op den duur wel erger.
Heeft iemand dit ooit vaker gezien?
Al vast bedankt Passatje