Geplaatst: 19-02-2008 13:06
Jammer ik zie de tekening niet!
Kunt U mij die wellicht toemailen als bijlage naar atjzlobinski@wanadoo.nl
Alvast bedankt.
M.vr.gr. André
Geplaatst: 19-02-2008 13:06
Jammer ik zie de tekening niet!
Kunt U mij die wellicht toemailen als bijlage naar atjzlobinski@wanadoo.nl
Alvast bedankt.
M.vr.gr. André