Geplaatst: 21-11-2009 16:43
[141851]Goede dag,
Ik ben nieuw hier,maar zou graag eens op deze manier gebruik willen maken van andere slimme monteurs.
Ik hen een e39 touring gekocht met een kapotte motor.
Maar nu na de revisie,heb ik te weinig oiliedruk,2 bar bij 2500 omw/min.
Dit terwijl ik alles heb verv.
De hoofdlagers en de drijfstanglagers.
De oliepomp.
Zelfs een ander oliefilterhuis geprobeerd.
Niets van dat alles mag baten,bij een warme motor heb ik maar 0.4 bar druk stationair.
Motor loopt netjes en lekt nergen,dit omdat ook alle pakkingen en keerringen vervangen zijn.
Iemand een idee?
Alvast bedankt
Groetjes Danny