Geplaatst: 31-05-2009 19:45
[129745]bij koude motor houdt de wagen sterk in bij schakelen van 1ste naar 2de versnelling, soms zelfs stilvallen.
geen storingcodes in geheugen en laatste versie soft in motorebe. zou de wagen eens laten draaien op TUNAP reinigingsprodukt maar de wagen heeft amper 16000 km, dus weet niet of dit enig soelaas zou brengen.
heeft iemand hier enige ervaring mee??