Geplaatst: 02-06-2009 11:16
[129839]Goede dag
Volgende probleem.
Remblokken voor liggen te ruim in de geleider (remblokken GDB3411, origineel).
Na onze mening horen er veertjes/plaatjes of iets dergelijk tussen de remblokken en de remgeleider.
Maar geen leverancier/dealer die dat kan bevestigen.
Remblokken liggen veel te los.
Nu maken deze remblokken veel lawaai en de klant blijft terug komen, wat logische is.
Dit moet simpel op te lossen zijn.
Wie kan mij vertellen of hier plaatjes/veertjes bij horen (zaten er niet op).
Remklauw geleider is niet versleten.
Afz. harry