Geplaatst: 02-06-2009 21:32
[129879]Hallo,
Een Volvo V70 D5 EState heeft deze een brandstofopvoerpomp in de tank zitten.
Volgens Bosch niet , Volgens Autodata wel.
Wie heeft er gelijk, zo ja hoe kan ik deze opvoerpomp bereiken.
Auto valt soms uit na leegrijden van tank.
Kan enkele honderden km goed gaan en slaat dan af.
Gerard.