Geplaatst: 29-03-2009 15:40
Moet s'morgens drie keer achtereen starten voordat die aanslaat.
Direct na de start geen extra rookpluim, trekt direct goed door.
Motor nog in goede conditie, 290.000 km gelopen, trekt nog met gemak een zware aanhangwagen.
Gloeibougies reeds vervangen, accu vervangen, BDP censor vervangen, startmotor gecontroleerd, brandstofaanvoer gecontroleerd, compressie gecontroleerd 22 Bar op vier cilinders.
Voorgloeien duurt maar vier seconden op de display, is dit misschien te kort.
Wat kan de oorzaak zijn, wat moet er gecontroleerd worden?