Geplaatst: 20-03-2008 8:46
De auto slaat slecht aan (smorgens), flink roken, niet goed reageren op 't gas. Dit is voornamelijk bij kouder weer. Als de auto eenmaal heeft gelopen gaat het de hele dag goed.
- Retour zijn leidingen vervangen
- Verstuiverringen (laten) vervangen +retourslangen + t stukjes + alles schoon gemaakt.
- Vacuummeter op de leiding is paar keer gecontroleerd en goed.
- gloeistiften zijn eruit geweest en gecontroleerd, ze krijgen ook stroom.
- Modificatie is geupdate.
- Gisteren alles nogmaals gecontroleerd, smorgens auto binnen geduwt. Daarna alles getest.
- Heeft 310.000 kg gelopen.
- Accu vervangen.
Zijn er nog zaken die ik over het hoofd heb gezien!!?? Kan V-power diezel helpen??