Geplaatst: 06-02-2010 20:42
Dat had ik dus ook door. Daarom haalde ik er nog even "De onsteking niet op tijd" bij aan.
Hoe dan ook, het is naar mijn inzicht met de beste bedoeling van de college. Ik heb van de betreffende auto geen data hier, in de werkplaats natuurlijk wel op schijf.
Ik haalde alleen de meest voor de hand liggende onderdelen aan.
Maar je hebt het helemaal bij het rechte eind.
Desondanks succes.