4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 05-12-2007
Bijdragen: 24
Geplaatst: 23-02-2010 14:44
Zijn er foutcodes opgeslagen???
Heeft deze auto een bots schakelaar???
Distributie riem nog heel???