Geplaatst: 06-08-2008 13:29
Wie zou mij op weg kunnen helpen?
Mijn Volvo S40 uit 1997 heeft sinds kort een probleem. Wanneer ik de sleutel omdraai werken al meters op het moment dat de motor aanslaat valt de "benzinemeter" terug, het lampje gaat branden. De auto is in staat om te rijden maar plotseling lijkt het of de motor uitvalt. Op sommige momenten valt hij helemaal uit maar vaak als ik er op tijd bij ben is het aan de sleutel draaien genoeg om weer te kunnen rijden zonder hem opnieuw te starten. Echter de benzinemeter blijft helemaal beneden staan. Tijdens het rijden gebeurt dit erg vaak. Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een herkenbaar probleem is en of iemand mij op weg kan helpen. Alvast bedankt