Nieuwe procedure registratie

9 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Tom

Lid sinds: 29-06-2007

Bijdragen: 2258

Geplaatst: 17-04-2009 16:23

Super idee. Komen er hopelijk niet meer van die nuttelozen vragen. Ik had nog een idee. Is er niet iets op de site te regelen waar je oplossingen van storingen kunt vermelden. Dus geen vraag en vele antwoorden, maar gewoon kort en bondig een klacht omschrijving wat je gemeten hebt en wat de oplossing was.

Groeten Iwan