Geplaatst: 17-04-2009 16:23
Super idee. Komen er hopelijk niet meer van die nuttelozen vragen. Ik had nog een idee. Is er niet iets op de site te regelen waar je oplossingen van storingen kunt vermelden. Dus geen vraag en vele antwoorden, maar gewoon kort en bondig een klacht omschrijving wat je gemeten hebt en wat de oplossing was.
Groeten Iwan