Geplaatst: 28-02-2010 11:07
[149813]Hallo allemaal,
Bij mijn Megane is er iets vreemds met het klokkenpaneel aan de hand.
Bij de functie cruise-control sprong het display altijd automatisch terug naar de boordcomputer-functie ( zo na 2 seconde )
Dit was ik eigenlijk al lang gewend want ik heb altijd de actieraduis in beeld staan.
Nu ineens doet hij dit niet meer en moet ik functie met de ruitenwisserhendel weer handmatig opvragen.
Geen superprobleem dus maar meer vreemd dat hij niet automatisch terug springt dus.
Iemand al eerder meegemaakt ??
Bedankt, Jan