3 reacties
Lid sinds: 22-02-2008
Geplaatst: 22-02-2008 13:26
Bij warme motor en flinke afstand rijden en boven de 130k/h
gaat de motor af en toe op 3 cil lopen Storing uitlezen geeft aan bobine 1 ,maar kan het ook een bougie zijn?Of gewoon dom weg bobine vervangen?