Geplaatst: 05-03-2010 10:53
[150222]Ik heb een gebruikte versnellingsbak in een rocky geplaatst.de oude was een 5 bak en de gebruikte zag er hetzelfde uit.deze heeft echter maar 4 versnellingen vooruit en een achteruit.
weet iemand of er in een rocky altijd 5 versnellingsbakken zaten of dat er ook 4 bakken in omloop zijn geweest?
Groeten John