schakeldt wel rijdt niet Kyron m200 xdi

2 reacties

Merk
SsangYong
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-03-2010 21:15

[150377]hi, ik heb kyron m200 XDI en is sinds gisteren een probleem met rijden opgetreedt.

hij schakeldt wel maar hij rijdt niet ik kan ook schakelen zonder de koppeling in te drukken en ik hoor geen vrmeede geluiden en ik ruik de koppeling ook niet. het wel een paar dagen geleden de koppelingdruklager vervangen maar toen kon ik gewoon rijden zonder problemen en na een paar dagen gebeurt dit plotseling.graag kan iemaand me helpen?bedankt alvast.