Geplaatst: 09-11-2009 21:12
[141034]Hallo,
Ik heb hier een Starlet van bouwjaar 1991 deze auto loopt onregelmatig stationair zowel bij warme als koude motor.
Heb de vacuum slangen al gecontroleerd deze zijn allemaal goed.
Wat kan eventueel het probleem zijn op wat komt vaak voor?
Groetjes Gert