Geplaatst: 12-11-2009 11:05
[141227]heb hier een ka staan waarvan de mistlamp achter niet werkt.
als je de schakelaar aan zet en dan het lampje in de fitting doet dan springt de schakelaar vanzelf weer uit.
als ik onnbelast spanning meet dus met de stekker los dan meet ik gewoon 12v.
zodra je de lamp erin doet springt hij uit.
is net of hij dan aan 2 kanten +krijgt??
op het moment dat je de schakelaar bedient gaat ook de hoofdverlichting even knipperen.
zekeringen blijven heel.
weet iemand wat hier aan de hand kan zijn??
groeten bart