Geplaatst: 14-07-2009 11:20
hoi john , klinkt als een versprongen distributie (komt meer voor bij deze modelen)
demonteer het kleppendeksel en controleer of de spanner nog wel dempt .
controleer ook de geleiders op breuk (bovenste)
contoleer de nokkenas timing (pen in vliegwiel bij olie peilbuis)
bij een versprongen ketting
vervang de spanner en monteer een overspring beveiliging op de inlaat tandwiel.
en nokkenas bouten (bij losmaken)
suc 6