Geplaatst: 29-07-2009 17:19
Ik wil graag even mijn irritatie uiten na het lezen van een topic hier op het forum. Hierin werd voorgesteld een mogelijk defecte smoorklep van een diesel maar weg te laten, niemand die het zou merken.
Zelfde idee voor afdoppen EGR, vervangen katalysator voor rechte pijp etc.
Ik vind dit soort opmerkingen meer passen bij een beunforum, niet bij een professioneel forum zoals dit forum.
Hoe denken jullie daarover?