Handelen volgens richtlijn fabrikant

1 reactie

Merk
Overige merken
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Sebastiaan75

Lid sinds: 27-07-2009

Bijdragen: 22

Geplaatst: 29-07-2009 17:19

Ik wil graag even mijn irritatie uiten na het lezen van een topic hier op het forum. Hierin werd voorgesteld een mogelijk defecte smoorklep van een diesel maar weg te laten, niemand die het zou merken.

Zelfde idee voor afdoppen EGR, vervangen katalysator voor rechte pijp etc.

Ik vind dit soort opmerkingen meer passen bij een beunforum, niet bij een professioneel forum zoals dit forum.

Hoe denken jullie daarover?