Geplaatst: 28-07-2009 12:53
Nou Sebastiaan, hoeveel heeft deze kar gelopen? Komt hij uit Amerika? ja, nou daar gooien ze er alleen brandstof in. De rest vergeten ze gewoon. Dit kan je bij een Alfa nooit ongestraft doen. Deze moet je bij iedere tankbeurt checken en nalopen. Reken maar op een totale revisie van het blok of ga opzoek naar een vervangende motor. SUC6