Geplaatst: 26-11-2009 10:31
[142181]deze auto begint te vertragen en rijdt dan als oude diesel. Effe stoppen, contact af en aan, en alles terug tijdje in orde.
Iemand hier al ervaring mee?
Auto moet nog binnenkomen maar zoals altijd wil klant al een idee hebben ..........................