Geplaatst: 27-11-2009 0:32
deze megane open je met de afstandbediening en vervolgens start je hem, tot zover is alles nog goed.
Echter als je een electrisch raam wilt openen of de richtingaanwijzers wilt gebruiken, beginnen er allerlei relais te tikken en slaat de auto meteen af en vliegt de startblokkering erop, hierna kun je de startonderbreker niet meer uitzetten met de sleutel en reset ik de computer. dan gaat alles weer van voor af aan.Wie weet er wat op.
bij voorbaat dank wb