startonderbreker omzeilen???

4 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-12-2009 11:57

[142672]hallo, ik heb hier een courier met maar 1 sleutel,de auto rijdt perfect alleen soms start deze niet (geen startmotor en geen brandstof)

1 minuutje ofzo wachten en dan deed deze het weer,tot op dit moment nu doet hij echt niets meer

het lampje langs het klokje knippert snel

weet iemand hoe ik de startblokkering kan omzeilen?

de startmotor heb ik al gedaan,maar nu de brandstof nog

alvast bedankt

richard