2 reacties
Lid sinds: 21-03-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 21-03-2008 14:45
Inderdaad iets meer voor die ander site. Maar je hebt een storing in de dynamo of een vastzittende vrijlooppoelie hiervan.
Gr. Ary