Geplaatst: 04-12-2009 11:24
heey iedereen
heb hier een megane staan met het probleem dat hij zomaar af slaat.
hij heb het met stationair draaien dan is het ineens plop uit heel afentoe
met stoppen bij een stoplicht bv. afentoe
bij het wegtrekken afentoe
bij houd soms even in met constant rijden.
dus dit heb hij allemaal afentoe soms kan je een dag zonder problemen rijden en andere dagen niet
motor verder loopt mooi
heb hem uitgelezen geen storing en massa na gekeken en is goed.
kwam zelf op het idee voor de krukas sensor, maar ik kan niks meten omdat als ik er mee bezig ben hij het altijd goed doet(zal is niet).
dus aan jullie de vraag of jullie een idee hebben?
groeten