Geplaatst: 04-12-2009 12:21
[142745]VW heeft het volgende probleem. Motor slaat iedere keer bij het starten aan en direct weer af.
Auto is binnengebracht met dit probleem. Heb brandstoffiltervervangen met retourventiel, deze zat er
opgekit. Gisteren auto aangesleept en probleem leek verholpen. Vanochtend echter weet hetzelfde
probleem. Vandaag nog retourslangetjes vervangen maar blijft hetzelfde.
Bij het starten komt er veel zwarte rook uit de uitlaat.
Cor