Geplaatst: 11-02-2008 18:01
Ik maak mij niet zo druk om die particulieren.
Als het overduidelijk is dan geef ik gewoon geen antwoord.
Wat ik veel kwalijker vind is dat zogenaamde professionals wel de tijd hebben om een vraag te stellen maar vervolgens nooit meer iets van zich laten horen. Ze reageren niet op vragen en nog veel erger, ze vermelden de oplossing niet. Wat mij betreft mogen dit soort figuren van de site geweerd worden.