Geplaatst: 24-02-2010 19:52
[149523]Ik heb hier een E-classe staan die ik niet van de plaats meer krijg.
De achterwielen blokeren.
De cardanas is al los gemaakt,maar het is net of de klok achter een pen inzit die de boel vast zet.
Ik kan geen stroom op de auto zetten omdat er een kortsluiting is geweest.
Wie kan me hier in helpen?
alvast bedankt