Geplaatst: 17-02-2008 22:14
wie kan mij helpen
na een tijdje rijden gaat de motor in de toeren lopen 3000
heb bijna alles al vervangen stappen motor map sensor en de boord computer
als laaste heb ik de censor bijde uitlaat vervangen maar hij doet het nog