Geplaatst: 28-05-2010 20:29
Vandaag is de leverancier geweest en vertelde nogmaals dat het geen bekend probleem is...tjaaaa! Hebben nu een ander merk lampen gekregen(hella). de leverancier zegt dat we het maar moeten 'uitproberen' :)
In ieder geval bedankt voor de reacties en mag een slotje op.........