opmerking bij topic volvo automaat probleem...

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Martijn81

Lid sinds: 07-02-2009

Bijdragen: 12400

Geplaatst: 18-02-2010 21:21

Hallo oldford...

waar doel je op met je reactie van 'vriend' ....de link die je stuurd doet het niet dusja....weet niet waar je het over heb dus...

Voordat de topic starter weer word overspoeld met reacties die niks met zijn vraag te maken heeft doe ik het even zo..

Hoor het wel

Groeten,martijn bom