Geplaatst: 24-02-2009 22:35
te veel gevolgschade door kapote turbo en hoe bedoel je met warme moter als een stationair draaien
bij gas geven vald hij uit persoonlijk denk ik aan een compresieprobleem als inspuiting wel goed is
ik denk dat dit een auto word met probleem na probleem door de turbo ik zou kijken na een vervang blok of het blok revizeren kan ook zijn dat het blijft bij het probleem van warmstarten
het zou ook kunne zijn dat hij met warme moter te veel inspuit dat de koudstart niet stopt