Lid sinds: 06-03-2008
Geplaatst: 06-03-2008 20:41
Bij inschakelen naar de drive of rear stand vanuit Park schokt de auto. CVT olie 10.000km geleden vervangen door peperdure cvt meuk van nissan.
Wat kan dit zijn?