2 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 600
Geplaatst: 20-03-2009 8:38
Als er een injector een te grote retour heeft, dan kan bij hogere belasting de raildruk teveel afwijken waardoor de motor afslaat. De retour kan je meten met maatbekertjes. Er kan ook een probleem zijn met de drukregelaar!