Geplaatst: 04-03-2008 18:31
heb hier een audi cabrio ,
cabriodak is elektrisch en opent niet , alles al geprobeert , pomp draait ook niet , maar is niet stuk
wat zijn de voorwaarden om te kunnen openen , en wat is vaak het probleem .
zekeringen etc zijn in orde , pomp draait als ik hem met de hand bekrachtig , en alle voedingen zijn aanwezig .
vr gr Frank