Geplaatst: 26-01-2010 15:38
Hallo,
Heb hier een MB staan die onderweg ineens een dikke witte rookwolk achter de auto had.
Auto is nu in de werkplaats en draait naar mijn idee prima, geen rook, stink wel wat uit de uitlaat.
Nu ligt er bij de verstuivers allemaal diesel en naast 1 roetaanslag, in harde vorm.
Vermoed dat een brandplaat stuk is en wat retourleidingen, maar misschien dat iemand dit eerder heeft gehad en wat anders weet.
En de verstuivers krijg ik er ook niet uit.
Hoor het graag.
Mvg BBV.