2 reacties
Lid sinds: 01-02-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 01-02-2008 22:30
heb je al gekeken of er geen benzine in het carter zit, heb al eens meegemaakt met een gti dat de pomp op hoge snelheid bleef hangen met een defecte drukregelaar en pompte benzine in het carter