Geplaatst: 12-02-2010 16:15
ik heb net gekeken
het is dezelfde motor als in de 406
ja ik heb wel de tekening voor me alleen hoe ik hierop kan plaatsen weet ik zo 1 2 3 niet
zou je even de mail contact met me op kunnen nemen
ik heb iets voor je liggen wat je zeker kan gebruiken
mail me maar even ( cenador@planet.nl )
of via tom mijn andere adres opvragen
ik weet zeker dat ik je hiermee blij kan maken
mvg
peter slot
abc auto`s
lienden