Doet vreemd met toeren en rijdt te duur

1 reactie

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

fredonrust

Lid sinds: 10-06-2008

Bijdragen: 2

Geplaatst: 07-09-2008 0:42

deze auto doet vreemd met toerental als de snelheid is bereikt; accelereren en gas terug geen probleem. Eenmaal op toeren hort en stoot ie. Heeft ook weleens spontaan afgeslagen, onder het rijden, bij gas loslaten. Hij verbruikt te veel.


Gasklephuis gedemonteerd en schoongemaakt. Niets aan te zien. Alles ziet er gangbaar uit. Ik voel ook geen haperingen aan het mechanisme zelf.


Wat is inleren?


Wat kan ik verder nog checken?


Gaarne antwoorden naar; fred_onrust@yahoo.com     of hier


bedankt