4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-06-2009 0:43
[130224]Ik heb een vanette staan waarbij een storing in de startonderbreker zit wie weet of ik dit systeem kan omzeilen, of is er een onderdeel wat kapot zou kunnen zijn en welk?