Dynamoaansluiting

Merk
Smart
Model
City-coupé
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

smart

Lid sinds: 15-05-2008

Geplaatst: 15-05-2008 20:50

Wij hebben een Smart motor teruggekregen van ons revisiebedrijf, we hebben de motor zelf weer opgebouwd maar hadden een kabeltje over die naar ons inzien gemonteerd heeft moeten zitten op de plus startmotor en de PH IN aansluiting dynamo, het betreft een dynamo met drie aansluitingen en omdat wij alleen nog de Smartjes hebben voor een motorrevisie met een dynamo aansluiting met alleen de B+ en de D weten we niet zeker of het losse kabeltje daadwerkelijk goed zit.


De dynamo laad alleen maar als we het kabeltje los halen van de PH IN aansluiting op de dynamo maar dan alleen als er veel toeren gemaakt wordt nl. 13.5 volt, zodra je gas terug neemt of je zet een verbuiker aan stort hij in naar 12,5 volt. Er zit inmiddels een nieuwe dynamo op maar we hebben nog steeds hetzelfde probleem. Iemand ervaring met deze storing of dynamoaansluiting?