af en toe inhouden tijdens opwarm periode

6 reacties

Opgelost

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E30
Onderwerp
Motorcode
320i
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

handigeharry

Lid sinds: 08-10-2009

Bijdragen: 128

Geplaatst: 29-11-2009 20:08

ik kwam er bij toeval achter toen de multiriem ging vervangen voor onderhoud.

ik had nog een krukaspoeli liggen van een andere auto over gehouden (ivm schade) die heb ik voor proef er opgezet om te kijken wat hij deed omdat daar ook een sensor zit.

de poeli die ik er af had gehaalt zag er niet zo mooi meer uit( rubber gescheurt en de buitenkant van de poeli was wat blauw achtig)

en raad eens probleem is opgelost.

blijkt dat de poeli de verkeerde waarde doorgaf zo dat je met de app. niet kon lezen.

en als de moter warm was gaf de poeli de juste waarden door zodat de auto alleen bij het warmlopen bleef inhouden.

bedankt voor jullie moeite

gr. frits