Geplaatst: 12-02-2008 19:58
Meet eens de opvoerdruk (2.5 bar) druksensor spanning contact aan 0.5v tijdens starten moet hij naar 0.9volt gaan, hij slaat meestal aan rond de 1volt.
Geen druk kan lekkage zijn in verstuivers of regelaar .
Of hd pomp kan de druk niet opbrengen.
Succes
Hugo