Geplaatst: 10-06-2009 11:50
[130468]Bij een A3 uit 97 blijft de rem even vastzitten wanneer je het contact aanzet, en wanneer je net wegrijd. Het lijkt op een storing in de abs, we hebben de auto uitgelezen maar er zijn geen foutcodes. Ook hebben we de zekeringen bij de accu gecontroleerd op oxidatie maar dit ziet er ook goed uit. Wie herkent dit probleem (de dealer niet) en wat was de oplossing.
Ik hoor het graag.